Din gamle mormor er særlig stolt i dag. Du kan se det på hende. Hun er da også ved at blive en haj til at bruge internettet, når hun vil handle. Du har selv set hendes udvikling. Fra at være en bange internetbruger, der næsten ikke turde bruge enten NemID eller Mit ID, så har hun virkeligt fået styr på det der med sikkerhed på internettet. Du har da også brugt adskillige timer på at hjælpe hende med det, når der var nogle hurdler, som hun bare ikke turde tackle selv.
Selv mormor kan
Men her til eftermiddag, hvor du besøger hende til jeres ugentlige kop eftermiddagste sammen, så kan du se, at hun lyser af stolthed. Din nysgerrighed bliver vakt. Du spørger hende derfor om, hvad der er sket, siden hun virker så stærk i dag.
Din mormor fortæller dig, at hun har været på nettet for at købe en gave til dig. Du bliver rørt. Spørger om, hvad hun har købt til dig. Det vil hun ikke sige. Men hun vil gerne fortælle dig, at hun kom lidt i tvivl om, hvilket af de to produkter, som hun havde set, ville være bedst.
Live Chat var nemt for hende
Og da hun ikke helt forstod de der produktbeskrivelser, så kontaktede hun noget, der hed Live Chat og fik skrevet sit spørgsmål. Hun havde fået svar på via den der Live Chat lige med det samme – og havde så kunnet vælge, hvilket produkt, du skal have i gave fra hende. Det havde været en meget sød pige, som havde givet hende svarene. Det havde imponeret hende, at hun kunne få sådan en sød pige i tale via den der Live Chat. Du var også imponeret. Det havde du godt nok ikke troet, at din mormor kunne finde på. Men hurra for Live Chat. Hvad det er for et produkt du får, må du vente nogle dage med at finde ud af.
Hvad er Live Chat support?
Live chat support er en form for kundeservice, hvor kunder eller brugere kan kommunikere med en virksomhed gennem en online chat platform. Live chat support giver kunderne mulighed for at stille spørgsmål eller få hjælp til produkter eller tjenester, mens de er på virksomhedens hjemmeside.
Live chat support er ofte en effektiv måde at give kunderne hurtig hjælp på, da de kan få svar på deres spørgsmål i realtid, uden at skulle vente på at få svar via e-mail eller telefon. Live chat support kan også være en god måde at øge kundetilfredsheden, da det giver kunderne mulighed for at få hjælp, når de har brug for det, og det kan være en god måde at øge salget på, da det giver mulighed for at besvare kundernes spørgsmål og bekymringer, mens de er i færd med at foretage et køb.